Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamowe gazetki przegrywają z siecią

08 lutego 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Niezależni operatorzy rosną w siłę
źródło: Rzeczpospolita
Niezależni operatorzy rosną w siłę

Firmy ograniczają dystrybucję gazetek z promocjami. Statystyczne gospodarstwo dostaje ich ponad 430 rocznie

Urząd Komunikacji Elektronicznej podaje, że w 2010 r. do Polaków trafiło ok. 3,6 mld sztuk druków bezadresowych, czyli głównie promocyjnych gazetek sieci handlowych. Z szacunków firm dystrybucyjnych wynika jednak, że faktyczna liczba jest wyższa i może oscylować wokół 5 mld sztuk. Na rynku działa wciąż dużo firm, które nie muszą raportować danych do UKE, ponieważ nie są zarejestrowane jako operatorzy pocztowi.

– Stopniowo będziemy odchodzić od dystrybucji papierowych gazetek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9152

Wydanie: 9152

Spis treści

Prawo

Zamów abonament